AttributesValues
Author
Bibliographic Citation
  • Holt Benjamin. Stratégies multimodales mises en place par les apprentis-enseignants lors d’une interaction en visioconférence : le cas des séquences d’incompréhension [Présentation synthétique des travaux du master 2 sous forme d’un poster]. JMLEX (Journée du Master de Linguistique Expérimentale), Jun 2014, Aix-en-Provence, France
Title
  • Stratégies multimodales mises en place par les apprentis-enseignants lors d’une interaction en visioconférence : le cas des séquences d’incompréhension [Présentation synthétique des travaux du master 2 sous forme d’un poster]
dc:date
  • 2014
Faceted Search & Find service v1.13.91 as of Aug 16 2018


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:       RDF       ODATA       Microdata      About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data]
OpenLink Virtuoso version 07.20.3229 as of May 14 2019, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (70 GB total memory)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software