AttributesValues
Author
Bibliographic Citation
  • Holt Benjamin, Tellier Marion. Stratégies multimodales mises en place par les apprentis-enseignants lors d’une interaction en visioconférence : le cas des séquences d’incompréhension. Journée d’étude ICAR 2 : La recherche en Apprentissage des langues médiatisé par les technologies (ALMT), Nov 2013, Lyon, France
Title
  • Stratégies multimodales mises en place par les apprentis-enseignants lors d’une interaction en visioconférence : le cas des séquences d’incompréhension
dc:date
  • 2013
Faceted Search & Find service v1.13.91 as of Aug 16 2018


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:       RDF       ODATA       Microdata      About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data]
OpenLink Virtuoso version 07.20.3229 as of May 14 2019, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (70 GB total memory)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software